سمنان

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی سامانه ۱۲۴

مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در شهریورماه سال جاری، ازلحاظ رسیدگی به شکایات مردمی و رضایت‌مندی مردمی، استان سمنان به‌صورت مشترک با استان‌های خراسان جنوبی و یزد در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: استان سمنان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات، با ۱۰۰ درصد رضایتمندی مردمی در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخ‌گویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بوده و این امر به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان است.

یحیایی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به‌موقع به شکایات ضرورت دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا