اخبار ورزشی

پیرعباسی: اشتباه آمدیم، جای ما ورزش نیست

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم خانه بسکتبال خوزستان اظهار داشت:‌ کل ورزش ما دولتی اداره می‌شود، اما بسکتبال خوزستان سهمی از آن ندارد و باید شخصی هزینه کنیم. فکر می‌کنم اشتباهی به سمت ورزش آمدیم و جای ما اینجا نیست. تیم لیگ برتری دادیم و برای بچه‌ها خوابگاه درست کردیم، اما ظاهرا این موارد برای دوستان اهمیتی نداشت.

وی ادامه داد: فکر می‌کنند چون ما تیم را نگهداشتیم، همه چیز برای خودمان است، اما اینطور نیست. شما حمایت کنید و برای شما باشد. شاید باورتان نشود بچه های تیم جلوی دفتر هیات آمدند و خواهش می‌کردند که تیم در لیگ برتر بماند و ما هم نمی‌توانیم ناراحتی این جوان‌ها را ببینم.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان تاکید کرد: انگیزه این جوانان را دیدم گفتم هرطور شده باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و تا آخر هم ادامه می‌دهیم. خوشبختانه روز گذشته هم بازی کردیم و بدون یار خارجی برنده شدیم.

پیرعباسی در مورد اینکه حماد سامری به عنوان سرمربی ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: روز گذشته به دلیل اینکه تک بازی بود و او هم از شرایط ناراحت بود، حضور پیدا نکرد، اما در بازی‌های بعدی قطعا حضور دارد و تیم را هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا