مازندران

پلیس تکیه گاه مردم است

پلیس تکیه گاه مردم است

به گزارش recive از مازندران، سردار قاسم رضایی در جلسه ساماندهی سواحل دریا در ساری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: انشالله پروردگار توفیق دهد جزو منتظران واقعی آن حضرت باشیم.
وی با اشاره به اینکه عبادت عملی مقابله با ناهنجاری و اقدام به هنجارها است، افزود: در شب گذشته (چهارشنبه آخرسال) همه شما عزیزان، بیداری کشیدید تا با کسانی که بخواهند مخل نظم و امنیت و آرامش مردم باشند برابر قانون برخورد کنید، وقتی شما با مدیریت و حضور در صحنه و تذکر به افراد از بروز آسیب ها و صدمات پیشگیری می کنید در حقیقت این یک عبادت عملی و در راستای بستر سازی برای ظهور امام زمان است، شما به عنوان منتظران ولایت و بسترسازان ظهور، مجاهدان فی سبیل الله هستید.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان مازندران در سال ۸۸ و در جمع مردم شهرستان چالوس فرمودند “مراقب باشند استفاده از جنگل ، دریا و این مناظر زیبا و دین و اخلاق مردم را خدشه دار نکند” اشاره کرد و گفت: این جزو اولویت اصلی ما و بر همه ما تکلیف شده است.
سردار رضایی با تاکید بر اینکه، پلیس اعتقادی تکیه گاه مردم است و باید این حس چون خون در بدنه مجموعه ناجا جاری شود، تصریح کرد: همکاران عقیدتی و سیاسی متولیان دین و باور های دینی و اعتقادی هستند که باید باورهای دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در بدنه نیرو تقویت کنند تا در اجرای ماموریت ها به طور جدی این موضوع انجام و پیگیری شود.
وی با اشاره به بخشی دیگر از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی بودم، گفت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی، مطالبه جدی ماست که اگر اجرایی شود به آرامش می رسیم و نباید تحت هیچ شرایطی تکلیف را به عقب بیندازیم.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با یادی از سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با خدا معامله کرد و به چهره ای بین المللی و ماندگار تبدیل شد، تصریح کرد: هر کسی با خدا معامله کند به چنین جایگاه رفیع و ارزشمندی می رسد و این فضا برای برای همه ما باز است.
سردار رضایی با اشاره به اینکه در آستانه تحویل سال نو مهمانان زیادی برای استفاده از طبیعت زیبا و لذت بخش به این استان خواهند آمد، گفت: باید با مدیریت بهینه مانع هنجارشکنی و تضییع حقوق شهروندان شویم و با هر آنچه در توان دارید به طور انقلابی نو آورانه، پویا و جهش در حرکت اقدام کنید.
جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هنجارشکنان باید با دیدن لباس سبز پلیس، لرزه به اندامشان بیفتد و احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند، ابراز امیدواری کرد؛ ان شالله با مدیریت سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران یک حرکت نو دیگری در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان رخ دهد.
جلسه ساماندهی سواحل دریا با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران فرماندهان انتظامی شهرستان های ساحلی و معاونان پلیس های تخصصی در مجتمع فرهنگی آموزشی پردیس ناجا در ساری برگزار شد.

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا