اردبیل

وضعیت پایدار بیماری کرونا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با نگاهی به شمار بستری‌های کرونا در استان اردبیل طی چند روز اخیر که در حدود ۱۸۰ بیمار ثابت مانده، به نظر می‌رسد وضعیت کرونای استان فعلا در حالت پایدار قرار دارد.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخت.

شمار بیماران بستری کرونا به ۱۸۵ نفر رسید

طی همین مدت خوشبختانه ۳۴ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۵ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۴ موردی داشته و از این تعداد ۵۶ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۲۲ بیمار نیز تحت نظر هستند.

واکسیناسیون کامل ۳۹۰ هزار اردبیلی

با تزریق ۲۱ هزار و ۱۸۴ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۸۵ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۷۹۲ هزار و ۴۶۹ دُز مربوط به نوبت اول و ۳۹۰ هزار و ۴۱۶ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

همچنین تاکنون ۷۱/۵ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل دُز اول وکسن کرونای خود را دریافت نموده‌اند.

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های کوثر، سرعین، بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا