اخبار ورزشی

واکنش رسمی استقلال به اتهام مجری تلویزیون علیه مجیدی/ این شبکه را تحریم می‌کنیم

خبرورزشی –

باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام کرد.

باشگاه استقلال تاکید کرد: 

* متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

* اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

* همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

* باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

ویدیوی اظهارات این مجری را در زیر ببینید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا