اردبیل

نقش‌ مهم هیأت‌های مذهبی در مقابله با تهدیدات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در بازدید از هیأت مذهبی مکتب العباس(ع) اردبیل اظهار کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که اعتقادات و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار گرفته، نقش هیأت‌های مذهبی در این زمینه و مقابله با تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین است.

وی افزود: امروز هیأت‌های مذهبی در استان حسینی اردبیل علاوه بر برگزاری برنامه‌های عزاداری و مذهبی، پرچم‌دار بصیرت‌افزایی و مردم‌یاری باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی مهم‌ترین شاخصه مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) بوده و اوج و قله بصیرت، دشمن‌شناسی است و امروز عاشقان حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بصیرت و دشمن‌شناسی در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارند.

اهمیت حضور هیأت‌های مذهبی در خط مقدم حل مسائل اجتماعی

محمدی‌اصل ادامه داد: هیأت‌های مذهبی باید بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی همراه با حضور پرشور جوانان و نوجوانان باشند و داشته‌های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیأت‌ها است.

وی با اشاره وظیفه مهم مردم‌یاری و حل مسائل اجتماعی در هیأت‌های مذهبی، گفت: هیأت‌های مذهبی برای مردم‌یاری و مردم‌داری در خط مقدم حل مسائل اجتماعی جامعه باشند و بدون شک در شرایط کرونایی و جنگ اقتصادی وظیفه‌ای مضاعف بر عهده همه ما است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در گام دوم انقلاب تربیت نسلی انقلابی و متعهد برای نقش‌آفرینی در نظام اسلامی امری مهم و حائز اهمیت است که هیأت‌های مذهبی می‌توانند در این زمینه بسترساز و جریان‌ساز باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا