زنجان

نخستین همایش بین‌المللی «ذوالفقار حزب‌الله» در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان در زنجان برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری جبهه جهانی شباب‌المقاومه و هیأت ثارالله زنجان و به نام فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان شهید سید مصطفی بدرالدین با حضور خانواده این شهید برگزار خواهد شد.

سخنرانان این همایش شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان و دکتر حسین اکبری جانشین دبیرکل بیداری اسلامی خواهند بود.

مداحان این همایش هم حاج مهدی رسولی و ذوالفقار سرور از مداحان مشهور ایران و لبنان خواهند بود.
از ذوالفقار سرور سال گذشته یک کلیپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در بین الحرمین در حال مداحی بود و مورد استقبال کاربران نیز واقع شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، زمان برگزاری این همایش پنجشنبه چهارم آذر پیش‌‌بینی شده که ساعت 20 در گلزار شهدا، محل برگزاری هیأت‌ است برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب‌الله لبنان بوده است که در حمله به فرودگاه دمشق به شهادت رسیده است وی از فرماندهان ارشد حزب‌ا‌لله بوده است که شهادت وی واکنش‌هایی را در بر داشت و بنا به گفته منابعی این حمله توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی انجام شد.

شهید سید مصطفی بدرالدین ملقب به «سید ذوالفقار» فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان که بعد از شهادت حاج عماد مغنیه جانشین وی محسوب می‌شد، بامداد جمعه در تاریخ 22 اردیبهشت 95 در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق، به شهادت رسید.

شهید مصطفی بدرالدین متولد 6 آوریل 1961 که با نام‌های مصطفی امین بدرالدین، مصطفی یوسف بدرالدین، سامی عیسی، الشبح، الیاس صعب، ابراهیم عیسی، سید ذوالفقار و الیاس فؤاد سائب نیز شناخته می‌شد، مسؤولیت بخش نظامی حزب‌الله لبنان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/73004/ق/ی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا