خراسان رضوی

مشهد مقدس امروز میزبان ۳ کاندیدای ریاست جمهوری است

مشهد مقدس امروز میزبان ۳ کاندیدای ریاست جمهوری است

به گزارش recive از خراسان، با رسیدن به روزها و ساعات پایانی تبلیغات نامزدها، تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری این روزها به اوج خود رسیده و شور و نشاط خاصی بر شهرهای مختلف کشور، از جمله مشهد مقدس حاکم است.

اما امروز، ۴شنبه، ششم تیرماه، مشهد مقدس در کانون توجهات قرار می‌گیرد چراکه میزبان ۳ نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری، یعنی آقایان “مسعود پزشکیان”، “محمدباقر قالیباف” و “سعید جلیلی” است.

براساس اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، اولین تجمع انتخاباتی را حامیان مسعود پزشکیان، ساعت ۹ صبح و در سالن شهید بهشتی خواهند داشت.

پس از آن، سعید جلیلی ساعت ۱۷ در عرصه میدان شهدا و همچنین محمدباقر قالیباف ساعت ۱۹ در سالن شهید بهشتی تجمع انتخاباتی برگزار خواهند کرد.

باید توجه داشت که براساس اطلاعیه روابط عمومی استانداری و ستاد انتخابات خراسان رضوی، طبق مصوبه شورای امنیت کشور، به دلیل رعایت موارد امنیتی، برگزاری تجمعات انتخاباتی صرفا باید در فضاهای بسته اعم از سالن‌های ورزشی، ورزشگاه‌ها و … برگزار شود.

با وجود این مصوبه، نکته حائز اهمیت، محل برگزاری تجمع انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد بوده که “میدان شهدا” اطلاع‌رسانی شده است.

46

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا