یزد

لزوم توسعه زیرساخت‌های هنر تئاتر در استان یزد

لزوم توسعه زیرساخت‌های هنر تئاتر در استان یزد

به گزارش خبرگزاری recive از یزد، در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان ضمن تقدیر و تجلیل از برگزیدگان، نمایش‌های “قند خون”و”طعم قهوه” به عنوان نمایندگان استان یزد به دبیرخانه بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: امسال شهر میراث جهانی و پنجمین پایتخت کتاب ایران میزبان سه رویداد نمایشی خواهد بود که نشان دهنده ظرفیت و همگرایی در این بخش است.

مجید جوادیان زاده افزود: متاسفانه کرونا واگرایی در بخش فرهنگ و هنر ایجاد کرد، اما با برگزاری این جشنواره‌ها امیدواریم قرار فرهنگی بوجود آورده تا هنرمندان بار دیگر با مردم ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به زیرساخت‌های استانی در زمینه تئاتر ادامه داد: زیرساخت‌های هنر ما آنچنان که باید و شاید پاسخگوی هنرمندان و علاقمندان هنر تئاتر نیست، اما این جشنواره می‌تواند با توجه بیشتر کمک کند تا زیرساخته‌ها بهبود پیدا کند.

جوادیان زاده با اشاره به کمبود زیرساخت‌های هنر تئاتر گفت: توسعه زیرساخت‌های هنر تئاتر نیازمند سیاست گذاری در بافت و ساخت شهری است. از شهرداری‌ها درخواست داریم که به این زیرساخت‌ها بیشتر توجه کنند چرا که متاسفانه حتی شهرداری‌ها مکانی اختصاصی برای این بخش ندارند.

46

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا