زنجان

لازمه حل مسائل مدیریتی و پیشرفت جوامع، وجود تحزب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما با تلقین این تفکر که تحزب در ایران جواب نمی دهد، جایگاه آنرا تضعیف کرده‌اند و به نظر می‌رسد این یک نقص در مدیریت سیاسی باید تقویت شود. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت هر یک از احزاب در کشور، پایبندی و التزام عملی اعضای آن به تشکل است تصریح کرد: رمز ماندگاری و مانایی احزاب در کشور، تعبد به مرجعیت و روحانیت است و حزب مؤتلفه اسلامی این خصیصه مهم را همیشه داشته و دارد. 
وی همچنین با اشاره به قدمت و خدمات درخشان حزب ریشه‌دار مؤتلفه اسلامی به عنوان تشکل ولایی و قابل اتکا خاطر نشان کرد: به جرات می‌توان گفت حزب مؤتلفه اسلامی حزبی معتدل موقعیت شناس ودارای اعتبار است و همیشه از تفریط و افراط بدور بوده است.
آیت‌الله خاتمی عملکرد کیفی قابل رضایت و هوشمندانه حزب مؤتلفه اسلامی را مثال‌زدنی برای احزاب دانست و به مدیران این مجموعه توصیه کرد: در کنار کیفیت به کمیت و جذب نیروی بیشتر بویژه جوانان اهتمام بیشتر  داشته باشند.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنانش، مطالبه‌گری بدون حب و بغض، دلسوزانه و عاقلانه با ارائه راهکار به مسئولان را از وظایف احزاب اعلام و تاکید کرد: این نقش باید در استان زنجان پر رنگ باشد.  
 در این دیدار دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز  با اشاره به تاریخ مبارزات انقلابی حزب مؤتلفه اسلامی، شهدای این تشکل را پیشگامان جهاد و شهادت قلمداد و تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی، به عنوان حزب نظام بر خود تکلیف می‌داند برای تحقق و پیاده‌سازی گفتمان انقلاب، ضمن نظارت بر کارکرد دولت در همکاری با دولت در عرصه خدمت پیشگام شود.  
رضا رحیم پور تشکیل کار گروه تخصصی و پژوهشی در باره ظرفیت‌های توسعه‌ای استان با نگاه مطالبه‌گری و نیز کادر سازی نیروی انسانی توانمند برای خدمت در عرصه‌های مدیریتی مورد نیاز  را از جمله برنامه‌های این تشکل اعلام کرد. 
وی همچنین از برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی این حزب با شعار گام دوم انقلاب، تحزب، جامعه و دولت اسلامی در این هفته در شهر قم خبر داد و ضمن تحویل دعوت‌نامه این حزب به آیت‌الله خاتمی برای حضور در این مجمع از ایشان خواست؛ جلسات مشورتی با احزاب استان با محویت حزب مؤتلفه اسلامی استمرار یابد تا با اتحاد و همدلی تشکل‌ها، مسیر توسعه استان به درستی و به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/2308


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا