سمنان

فروشگاه مجازی صنایع‌دستی استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

فروشگاه مجازی صنایع‌دستی استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، سمانه سلطانی پور گفت: برای اولین بار در استان سمنان، فروشگاه مجازی صنایع‌دستی استان سمنان با نام دست آفرین در حال راه‌اندازی است تا مردم از سراسر کشور بتوانند به‌صورت متمرکز از صنایع‌دستی استان سمنان خرید نمایند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: از مهم‌ترین اهداف ایجاد این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی، بازاریابی، برند سازی، معرفی ظرفیت‌های تولیدی در جهت فروش صنایع‌دستی استان سمنان است.

سمانه سلطانی پور با اشاره به اینکه در فروشگاه دست آفرین برای تنوع‌بخشی به محصولات و ایجاد حق انتخاب به خریداران، از هر یک از هنرمندان 5 اثر ارائه می‌شود، افزود: فاز اول این فروشگاه مجازی، با تنوع 500 اثر صنایع‌دستی از 100 هنرمند توانمند استان سمنان که دارای شاخصه‌های هنری ازجمله مهر اصالت ملی و مهر یونسکو هستند و یا محصولات صادراتی تولید می‌کنند، پس از جمع‌آوری اطلاعات شروع به کار خواهد کرد.

او گفت: ازجمله مزیت‌های این فروشگاه برای خریداران، دسترسی به تصاویر چندجانبه، وجود شناسنامه محصول و معرفی خالق اثر، ارائه قیمت‌های کارشناسی شده و خرید محصولاتی باکیفیت است که مورد تائید معاونت صنایع‌دستی دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه فروشگاه مجازی دست آفرین یک وب‌سایت اینترنتی مستقل فروش صنایع‌دستی استان سمنان است، افزود: برای سهولت دسترسی و امکان دسترسی سریع گردشگران در استان سمنان به فروشگاه صنایع‌دستی دست آفرین، بخشی اختصاصی در پارکوپلو، نرم افزار جامع گردشگری استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

سمانه سلطانی پور با قدردانی از حمایت دفتر امور بانوان استانداری سمنان از ایجاد این فروشگاه افزود: ایجاد این فروشگاه برخط گامی مؤثر در حمایت از بانوان هنرمند وزنان سرپرست خانوار در عرصه فروش و توانمندسازی‌شان است.

او گفت: پوشش تمامی آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان در فروشگاه دست آفرین، ازجمله برنامه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان سمنان برای توسعه این فروشگاه برخط است.

۴۶

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا