عباسعلی قربانی امروز در خصوص سامانه «امداد هوشمند» در گفت و گو با خبرنگار recive در گرگان اظهار کرد: سامانه «امداد هوشمند» به منظور تسهیل در ارائه خدمات شایسته به ولینعمتان و همچنین کاهش مراجعه مددجویان به این نهاد در شهرستان کلاله راهاندازی شد.
وی با گرامیداشت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان کلاله در راستای خدمات دولت الکترونیک به منظور تسهیل در ارائه خدمات شایسته به ولینعمتان، کاهش مراجعه مددجویان به این نهاد، ارائه خدمات غیرحضوری و بهبود خدمات سامانه اقدام به راهاندازی سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» از تاریخ ۶ آذرماه سال جاری در این شهرستان کرد.
رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله ابراز کرد: اجرای طرح «سامانه امداد هوشمند در کلاله» باعث افزای اعتماد عمومی و رضایتبخشی برای جامعه هدف و متقاضیان به همراه خواهد داشت.
قربانی خاطرنشان کرد: در شهرستان کلاله تعداد ۱۱ دفتر پیشخوان در سطح شهر و تعداد پنج دفتر پیشخوان در سطح روستاها فعالیت میکنند و آمادگی ارائه خدمات سامانه امداد هوشمند به متقاضیان را دارند.
وی اظهار کرد: مددجویان با مراجعه به سامانه امداد هوشمند میتوانند اطلاعات خودشان را در این سامانه ثبت کنند و نیازی به حضور در این نهاد نیست.
رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله ابراز کرد: مددجویانی که قبلا تحت پوشش این نهاد بودند از تاریخ ۶ آذرماه سال جاری اطلاعات خودشان را ثبت و یا ویرایش کردند نیاز به حضور مددجویان به این نهاد نیست.
انتهای پیام/83019
















