دلایل عدم توزیع کتاب درسی برخی دانشآموزان اصفهانی/ اعلام شماره تماس برای پیگیری مشکلات
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علیرضا عابدی با اشاره به عدم توزیع کتب درسی در برخی از مدارس استان، اظهار داشت: به دلایلی با گذشت ۱۰ روز از آغاز سال تحصیلی هنوز بعضی از دانشآموزان موفق به دریافت کتاب نشدهاند.
رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: عدم تأیید قبض ثبت سفارش دانشآموزان در سامانه سیدا یکی از علل تأخیر در توزیع کتب درسی برای برخی دانشآموزان است، این سامانه در سال جاری توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی شد که اطلاعات دانشآموزان و ثبت سفارش در این سامانه ثبت میشود و توسط مدیران تایید تا حواله صادر شود.
وی با بیان اینکه تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل یکی دیگر از علل تأخیر در توزیع کتاب درسی است، گفت: آن دسته از دانشآموزانی که تغییر رشته دادهاند ولی در سامانه اطلاعات تغییرات انجام نشده و همچنین آن دسته از دانشآموزانی هم که محل تحصیل خود را عوض کردهاند برخی از آنها تا کنون کتاب دریافت نکردهاند.
عابدی بیان کرد: دانشآموزان هیچ نگرانی نداشته باشند به اندازه کافی کتاب درسی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع شده و چاره کار این است که یا دانشآموزان به مدیر مدرسه مراجعه کنند یا میتوانند به عاملان توزیع در ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی با ارائه کدملی و سریال شناسنامه مراجعه کنند تا موضوع بررسی شود.
رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: راه سومی که برای دریافت کتب درسی پیشنهاد میشود، این است که با شماره تماس ۳۷۱۰۸۷۵۲ یا ۳۷۱۰۸۷۴۰ با ارائه کد ملی و سریال شناسنامه در سامانه سیدا، اطلاعات بررسی میشود و علت اینکه هنوز دانشآموز موفق به دریافت کتاب درسی نشده، مشخص میشود.
انتهای پیام/۶۳۱۰۱/