زنجان

دختر ۷ ساله قیداری حافظ کل قرآن شد

لیلا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان، اظهار کرد: مبینا عزیزی، دختر ۷ ساله از جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت کمتر از دوسال به صورت آموزش مجازی و نیمه‌حضوری حافظ کل قرآن شدند.

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا مبینا عزیزی سومین حافظ کل قرآنی است که در فضای مجازی و آموزش آنلاین و تلفنی توانست حافظ کل قرآن شود.

وی با بیان اینکه  پیش از این هم محیا فیروزی و ملینا شریفیان با آموزش مجازی و حفظ تلفنی موفق به حفظ کل قرآن شدند خاطرنشان کرد: مبینا عزیزی از سن ۳,۵ سالگی وارد کلاس‌های آموزشی جامعه‌القرآن الکریم خدابنده شد و دوره‌های آموزشی آیات و احادیث و حفظ موضوعی را به روش اشاره و روخوانی و روانخوانی را در این مرکز سپری کرد.

محمدی بابیان اینکه مبینا عزیزی بعد ازسپری کردن دوره‌های آموزشی وارد مرحله حفظ قرآن شد که به لطف خدا در مدت کمتر از دو سال توانست حافظ کل قرآن کریم شود.

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده گفت: جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت ۱۶ سال فعالیت درخشان توانسته نزدیک به ۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم تربیت کند و تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا