یزد

داوران اولین جشنواره کشوری سرسخن اعلام شد+ فیلم

عباس گلرسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به پایان مهلت دریافت آثار اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران سرسخن، اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ اثر تلوزیونی، رادیویی، صحنه و بخش های جنبی شهر میراث جهانی و آب به دبیرخانه این دوره جشنواره ارسال شده است.

وی میزان مشارکت هنرمندان از استانهای مختلف کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیشترین میزان مشارکت به ترتیب به استان‌های یزد، اصفهان و تهران اختصاص یافته است.

دبیر اولین دوره جشنواره کشوری سرسخن در خصوص فرآیند داوری این رویداد فرهنگی هنری، گفت: داوری این جشنواره طی دو بخش انتخاب آثار و مسابقه انجام می‌شود.

 

گلرسان با بیان این‌که در حال حاضر فرآیند انتخاب آثار در دستور کار جشنواره قرار دارد، تصریح کرد: این مهم از پنج شنبه چهارم آذرماه آغاز می شود.

وی حسین درستکار، علی سینا حسینی و علی نوابی را داوران بخش تلوزیونی دانست و بیان کرد: در بخش رادیویی هم حامد سلطانی، الهه دهقانپور و مریم تقی زاده مسئولیت داوری را به عهده دارند.

مسئول برگزاری جشنواره سرسخن خاطرنشان کرد: مهدی قانع، حسین وکیلی و حامد بیک داوران بخش صحنه این دوره جشنواره مجریان و گویندگان هستند.

گلرسان با بیان این‌که در ترکیب داوری جشنواره سرسخن از سه داور در هر بخش دو نفر در همان تخصص مجری و یک نفر به عنوان تهیه کننده یا مدیر برنامه انتخاب شده است، گفت: بعد از انتخاب آثار افراد مشخص شده باید خود را برای بخش حضوری مسابقه جشنواره که اواخر آذرماه برگزار می‌شود آماده کنند.

انتهای پیام/ب


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا