تهران

خانه حمایتی فرزندان مهر در ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مرکز(خانه های کوچک)حامیان فرزندان مهر صبح امروز با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، فرماندار، رئیس اداره بهزیستی و دیگر مسئولین ورامین در این شهرستان افتتاح شد.

این مرکز سیزدهمین خانه کوچک حمایتی استان تهران است که با پیگیری  بهزیستی شهرستان ورامین و با کمک خیرین ساخته شده است.

حجت الاسلام سادات کیایی عضو هیئت مدیره موسسه خیریه حامیان فرزندان مهر شهرستان ورامین در خصوص افتتاح این خانه مهر کوچک گفت: این موسسه خیریه از ایتام تا سن ۱۸ سالگی حمایت می کنند و بعد از این سن نیز تحت حمایت های مختلف قرار خواهند گرفت.

مجید درویشی فرماندار ورامین نیز در حاشیه این افتتاحیه، گفت: امید است نگاهمان فقط مختص روز معلولین نباشد، باید نگاه و توجه ما در طول سال باشد در هفته گذشته با یک بخش از معلولین آشنا شدیم و امروز از نزدیک با این عزیزان آشنا و دیدار و گفت وگو کردیم.

وی گفت: غبطه می خورم به حال کسانی که در این مسیر قدم گذاشتند، خوش به سعادت شما که در این مسیر قدم گذاشتید و این کار خیر را در پیش گرفتید.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: هر چند شاید سختی هایی در این مسیر وجود داشته باشد اما بدانید کاری که انجام می‌دهید و به ثمر می نشیند لذت آن با ارزش است.

درویشی خاطرنشان کرد: بنده بعنوان خادم مردم در شهرستان تلاش خودم را خواهم کرد تا با توجه به ظرفیت های قانونی که داریم دستگاهای خدماتی به این مجموعه خدمات دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا