سیاسی

جلیل جعفری: من هم همانند آقای رئیسی خستگی‌ناپذیر هستم/ نظری خانقاه: مبارزه با فساد چای دبش از جمله اقدامات بنده بوده است

جلیل جعفری: من هم همانند آقای رئیسی خستگی‌ناپذیر هستم/ نظری خانقاه: مبارزه با فساد چای دبش از جمله اقدامات بنده بوده است

به گزارش خبرگزاری recive، جلیل جعفری بنه‌خلخال نماینده مجلس نهم پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز احساس کردم به دلیل توانایی‌هایی که در خودم مشاهده می‌کنم و علاقه‌ای که در خودم برای خدمت به مردم دارم، داوطلب ریاست جمهوری شدم. به دلیل اینکه قوه مقننه رابطه تنگاتنگ با قوه مجریه دارد، کاملاً به امور مسلط هستم. بنده بیش از ۲۰ سال در دانشگاه هسته‌ای تدریس کردم و در طراحی رادیاتورها نقش داشتم.
وی افزود: بنده از مردم هستم و در اینجا لازم است از شهید رئیسی یاد کنم که مردمی بودن ویژگی بارز او بود، بنده هم واقعاً خستگی‌ناپذیر هستم. دولتم دولت قانون است. رئیس جمهور که مجری قانون اساسی است اگر به همه قوانین درست عمل کند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.
جعفری در ادامه تصریح کرد: آموزش رایگان نکته‌ای است که در قانون اساسی به آن اشاره شده است. همچنین اصل ۲۸و ۲۹ قانون اساسی به بحث اشتغال جوانان اشاره دارد. در مجموع باید درآمدزایی در کشور را افزایش دهیم.
سید غنی نظری خانقاه: انحصار ایجاد شده توسط نیروهای پر ادعا و کم کارآمد باید شکسته شود

همچنین سید غنی نظری خانقاه، نماینده مجلس یازدهم پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اینجانب غنی نظری خانقاه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات شرکت کردم. بنده مدیون امام و انقلاب هستم. جدیت، شجاعت و توکل از خصوصیات اصلی بنده است.
وی افزود: انحصار ایجاد شده توسط نیروهای پر ادعا و کم کارآمد باید شکسته شود، به عنوان فردی از جامعه دانشگاهی اعتقاد دارم که باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود. بهبود وضعیت معیشتی، کاهش تورم و رفع موانع تولید از جمله مواردی است که باید انجام شود، متاسفانه امروزه کمتر از ۳۰ درصد برنامه ششم توسعه اجرا شده است.
نظری خانقاه ادامه داد: مبارزه با فساد چای دبش از جمله اقدامات بنده بوده است. هدایت بودجه‌های عمرانی کشور به پروژه‌های عمرانی می‌تواند پروژه‌های اساسی را رکود خارج کند. افتخار می‌کنم در طول ۲۵ سال گذشته سعی کردم موثر واقع شوم.
گفتنی است در طی سخنرانی نظری خانقاه، سید کاظم موسوی که همراه او برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات حاضر شده بود، با گفتن عباراتی نظیر انشاالله و احسنت نظری خانقاه را تشویق می‌کرد.
۲۷۲۱۹

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا