اردبیل

جلوگیری از ۳۴۱ مورد تجاوز به حریم راه در استان اردبیل/ ۳۱۸ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز برچیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی صبحی ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی اظهار کرد: ۳۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز در استان شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

وی افزود: از این میزان ۱۴۴ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسائی، برای ۱۵۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۳۸ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۴ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی استان، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در ۶ ماه گذشته ۳۱۸ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌های استان اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۳۵۰ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۲۸ هزار مترمکعب ریزش‌برداری ،تعمیر، تنقیه و لایروبی ۸۵۰ دستگاه پل و ابنیه فنی، ۸۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و رفع چاله محورها و همچنین ۲۰۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری و اصلاح پیچ‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/3463/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا