قزوین

ثبت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین

ثبت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین، جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از این تعداد تماس ثبت شده ۱۸هزار و ۴۱۶مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و ۴۰۴ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.
او اضافه کرد:آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راه‌ها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱به آنها دست یابند.
حق‌لطفی همچنین ادامه داد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم  از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.
حق‌لطفی در ادامه از ثبت ۱۴میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۱ تردد در راه‌های این استان از ۲۵اسفند ۱۴۰۰تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین-کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصد رشد داشته است.
۴۶

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا