ثبت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای قزوین
ثبت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای قزوین
به گزارش خبرگزاری recive از قزوین، جواد حقلطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین گفت: از این تعداد تماس ثبت شده ۱۸هزار و ۴۱۶مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و ۴۰۴ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.
او اضافه کرد:آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راهها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱به آنها دست یابند.
حقلطفی همچنین ادامه داد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین افزود: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جاده ای هستند.
حقلطفی در ادامه از ثبت ۱۴میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۱ تردد در راههای این استان از ۲۵اسفند ۱۴۰۰تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین-کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصد رشد داشته است.
۴۶