اردبیل

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل/ بیله‌سوار آبی و اردبیل زرد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ثبت نشده است.

وی افزود: طی این مدت ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۳۶ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و ۴۷ بیمار دیگر نیز تحت نظر هستند.

بیله‌سوار آبی و اردبیل زرد شد

حبیب‌زاده با اشاره به تغییر وضعیت اردبیل و بیله‌سوار بیان کرد: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و پارس‌آباد در وضعیت زرد و شهرستان‌های خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

وی تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

تزریق یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار دُز واکسن در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار و ۵۲۷ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان تشریح کرد: ۸۹۶ هزار و ۵۱۸ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۵۵ هزار و ۶۲۶ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی گفت: تاکنون ۲۸ هزار و ۳۸۳ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا