مازندران

بندر امیرآباد نقطه قوت اقتصادی شمال کشور است

بندر امیرآباد نقطه قوت اقتصادی شمال کشور است

به گزارش recive از مازندران، امیر حسین قهرمانی با هدف تعامل و رایزنی پیرامون مسائل موجود میان بندرامیرآباد و نیروی دریایی از این بندر بازدید کرد. وی پیش از این بازدید در جلسه ای که در دفتر مدیرکل بندرامیرآباد برگزار شد ، ضمن بررسی طرح توسعه ای بندر بر روی مسائل مرتبط و همکاری دوجانبه به گفتگو پرداخت.

امیر قهرمانی در این دیدار بندرامیرآباد را نقطه قوت اقتصادی شمال کشور برشمرد و حضور ارتش را جهت حفظ امنیت آب های سرزمینی و بین المللی در کنار این بندر در شرق دریای مازندران ضروری دانست.

وی از همکاری و مساعدت وافر مدیران بندرامیرآباد با نیروی دریایی شرق مازندران قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیش از پیش ، دریای خزر به عرصه جولانگاه شناورهای تجاری ایرانی و بین المللی در فضای امن و مورد اعتماد جهت کمک به اقتصاد کشور تبدیل شود.

در این دیدار که به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد، محمدعلی اصل سعیدی پور ضمن ارائه عملکرد و رشد چشمگیر بندرامیرآباد در سالهای اخیر ، میزان تخلیه و بارگیری کالا و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را نقطه عطف این بندر دانست که در سایه امنیت و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در حفاظت از مرزهای کشور عزیزمان ایران این اتفاق مهم رقم خورد.

48

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا