اردبیل

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد صبح امروز در  انتخابات شورای جهادی بسیج شهرستان خلخال که با حضور گروه‌های جهادی و نمایندگان اقشار بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و این نیروی مومن و کارآمد روح انقلاب اسلامی را در کالبد وجودی خود نهادینه کرده است.

وی افزود:گروه‌های جهادی بسیج موتور محرک عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند و هم‌اکنون در سطح جامعه از قشرهای مختلف مردم در گروه‌های جهادی عضویت یافته و برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:گفتمان جهادی در جامعه باید به گفتمان غالب تبدیل شود که همگانی کردن شعار خدمات‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت نیز از جمله تأکیدات اساسی در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: بسیج به‌عنوان یک نهاد مردم پایه در تمام عرصه‌ها با حضور مردم پیشگام و پیش‌قدم بوده و در همین راستا اقدامات بسیج سازندگی نیز با مشارکت و همراهی مردمی همراه بوده است.

پیرجاهد افزود:گروه‌های جهادی هرگز ساختار زده، اسیر بروکراسی و منتظر فرمان‌ها نبوده‌اند بلکه با آتش به اختیار بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و با روحیه جهادی وارد میدان می‌شوند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، جهادگران بسیجی با مشارکت در غربالگری خانه به خانه جمعیت استان و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین بیماران نیازمند کرونایی و انجام اقدامات و کارهای پیشگیرانه، در این طرح بزرگ و موفقیت آمیز نیز  با تمام وجود در خدمت مردم بودند.

پیرجاهد گفت: رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه تدبیر ارزنده مقام معظم رهبری بود که در استان حسینی اردبیل با استقبال بی نظیر آحاد و اقشار مختلف مردم خیّر و نوع‌دوست و گروه‌های جهادی بسیج استان همراه بود و گام‌های بزرگی در خدمت به ولی نعمتان برداشته شد.

انتهای پیام/3463/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا