اردبیل

ایجاد اشتغال برای 70هزار بیکار در اردبیل دغدغه اصلی مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان واقعی و ایجاد اشتغال یکی از اولویت‌های اصلی در کشور بوده و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران واقعی جزو رسالت‌های اصلی قوه مقننه، مجریه و قضائیه است.

وی افزود: دغدغه اصلی مسؤولان استان اردبیل ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری به خصوص برای ۷۰ هزار بیکار است و در سطح ملی تسهیلات بانکی موجود بالغ بر ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاران داریم و در این خصوص سیستم بانکی ما باید در راستای استفاده از این ظرفیت و حمایت از سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام دهند.

نیکزاد بیان کرد: از استاندار جدید اردبیل انتظار داریم که جلسات مداوم در استان اردبیل با دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی استان در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای لازم برای تولید را انجام دهند.

صادرات محصولات آرتاسرام به کشورهای همسایه

وی با اشاره به بازدید خود از واحدتولیدی آرتا سرام عنوان کرد: خوشبختانه این واحدتولیدی جزو یکی از واحدهای فعال در استان اردبیل بوده که محصولات این کارخانه قابلیت صادرات داشته و به کشورهایی هم‌چون روسیه، ترکیه، آذربایجان و … صادر می‌شود و بالغ بر ۱۲۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا