خراسان رضوی

انتقاد از وضعیت نابسامان بیلبوردهای تبلیغاتی و وجود خودروهای دستفروش در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، «محمدصادقی» در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه توقف خودروهای دستفروش در حاشیه خیابان های سطح شهر چهره نازیبایی بوجود آورده است، اظهار کرد: توقف خودروها علاوه بر ایجاد ترافیک باعث گلایه شهروندان نیز شده است.
این عضو شورای شهر افزود: ضروری است شهرداری نسبت به ساماندهی این خودروها اقدام کند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در دوره قبلی شورا با نصب تعداد زیادی بیلبورد موافقت شده است، بیان کرد: متاسفانه در زمینه جانمایی نصب بیلبوردها کارشناسی نشده است، به طوری که در برخی نقاط شاهد تعدد بیلبوردهایی هستیم که چهره شهر را به لحاظ بصری زشت کرده است، لذا با توجه به اینکه نصب بیلبوردها در حال انجام است با انجام کار کارشناسی جلوی این کج سلیقگی ها گرفته شود.
عضو دیگر شورای شهر کاشمر نیز با انتقاد از نحوه اجرای مصوبات شورا گفت: در بحث بیلبوردها آنچه به تصویب رسیده با آنچه امروز اجرا می شود، متفاوت است.
حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه در دوره قبلی ٣ شرکت تبلیغاتی متقاضی نصب بیلبورد تبلیغاتی با شیوه های جدید بودیم، اذعان کرد: ضروری است نسبت به نظارت بر اجرای مصوبات شورا توجه ویژه ای انجام شود.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت بهره گیری از نظرات و دیدگاه های صاحب نظران و کارشناسان بر تشکیل و راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر و شهرداری با حضور نخبگان و افراد صاحب نظر شهر با سلایق و جریانات سیاسی مختلف تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورتی که این مرکز فعال شود می توانیم پروژه ها و فعالیت های خوبی در راستای توسعه و آبادانی شهر در بخش های مختلف برداریم.
علی اصغر مرادزاده رئیس شورای شهر کاشمر نیز با تاکید بر ساماندهی و جانمایی برای نصب بیلبوردها و خودروهای دستفروش یادآور شد: تلاش می کنیم طرح ها و پروژه ها را پس از طرح در کمیسیون های مربوطه و بهره گیری از نظرات کارشناسان امر به تصویب برسانیم که برای شهروندان ملموس باشد.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا