زنجان

امکانات برای پذیرایی از مهاجران محدود است/آمار دقیقی از ورود مهاجران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد وحیدی دوشنبه شب در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید زنجان و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تحرکات مرزی در کشور اظهار کرد: البته اخیرا تحرکات مرزی خاصی نداشتیم و این افراد مهاجرین افغانی هستند که می‌آیند، البته ما پذیرایی می‌کنیم، ولی خواهش ما این است که نیایند چون امکان پذیرش ما کم است.

وزیر کشور افزود: البته ما از مهاجرین پذیرایی می‌کنیم اما خواهش ما این است که در کشور خود بمانند، چرا که امکان پذیرش ما نیز کم است اما به هر حال نیروی انتظامی و استانداری‌ها از مهاجرین پذیرایی می‌کنند و زمینه را برای برگشت آنها فراهم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما ماندگاری مهاجران افغانستانی‌ها در سرزمین خودشان است،گفت: در خصوص اینکه تا به امروز چه تعداد مهاجر افغان وارد کشور شده است، آمار دقیقی به خاطر اینکه این آمار متغیر بوده و شاهد خروج مهاجران از کشور نیز هستیم، در دسترس نیست.
وحیدی همچنین ضمن گرامیداشت برگزاری کنگره شهدا تصریح کرد: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید این استان اتفاق مهمی است، چرا که بزرگداشت شهدای بزرگ در همه جا یک فرصت بسیار خوب فرهنگی و انقلابی برای تحکیم هویت انقلابی مردم و تحکیم ارزش‌ها و پیوندها برای حرکت عزت مندانه است.

انتهای پیام/73005


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا