اردبیل

افزایش 2.8 برابری اعتبارات طرح‌های آبی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل، کریم قرایی در خصوص افزایش اعتبارات طرح‌های آبی استان اردبیل اظهار کرد: در لایحه ارائه شده مبلغ اعتبار طرح‌های شرکت نزدیک به ۷۰۰۰ میلیارد ریال است که در لایحه سال ۱۴۰۰ این رقم ۲۵۰۰ میلیارد ریال بود.

وی تصریح کرد: این افزایش اعتبار با پیگیری‌ها و تلاش شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور حاصل شده است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای اخذ اعتبارات از محل سایر تبصره‌ها و مواد قانونی برای تکمیل طرح‌های شرکت انجام خواهد گرفت.

قرایی با اشاره به اجرای سه طرح شامل شبکه‌های آبیاری و زهکشی گیوی، سبلان و سد عمارت از محل فاینانس داخلی و استفاده از پتانسیل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقرر مالی دولت عنوان کرد: در سال جاری اعتبارات این طرح‌ها از محل تسهیلات ماده ۵۶ پیگیری و عملیات اجرایی آنها تداوم خواهد یافت.

وی گفت: تامین منابع مالی طرح شبکه آبیاری و زهکشی گیوی با مشارکت بانک‌های کشاورزی و سپه، شبکه سبلان با مشارکت بانک توسعه تعاون و سد عمارت با مشارکت شرکت ملی ساختمان بوده و برابر تضمین‌نامه صادره و تفاهم‌نامه مبادله شده این اعتبارات دریافت خواهد شد و بعد از طی یکسال دوران مشارکت، بازپرداخت این تسهیلات در لوایح بودجه دولت درج و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا