اردبیل

افتتاح اولین سوپرمارکت مالی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار اردبیل، اولین شعبه شرکت تامین سرمایه تمدن در منطقه شمال‌غرب به بهره‌برداری رسید.

ارژنگ عزیزی معاون امور اقتصادی استانداری اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه کمبود منابع مالی محدودیت اصلی در توسعه استان است، اظهار کرد: اتکاء به بانک‌ها برای تامین سرمایه واحدهای اقتصادی کسب و کار نتوانسته جوابگوی تامین سرمایه و رفع نیاز واحدهای اقتصادی باشد.

وی افزود: از این رو واحدهای اقتصادی ملزم به حضور و فعالیت مثمرثمر در بازار سرمایه هستند که در این میان شرکت‌های فعال تامین سرمایه با ارائه راهبردهای اقتصادی و طرح‌های توجیه‌پذیر اقتصادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

محمودرضا خواجه نصیری، عضو هیات مدیره شرکت بورس و تامین سرمایه تمدن نیز اظهار کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن با ارائه سبد کاملی از خدمات مالی توانسته از فعال‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تامین سرمایه در کشور باشد.

وی گفت: امیدواریم با افتتاح اولین شعبه شرکت تامین سرمایه تمدن در استان اردبیل و منطقه شمال‌غرب کشور شاهد رشد و توسعه استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/3463/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا