اردبیل

استاندار اردبیل: عملکرد مدیران بی‌انگیزه مورد قبول دولت مردمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: تدوین و اجرای پروژه‌های پیشران از ضرورت‌های اساسی استان است و تمام مدیران و فرمانداران باید در این زمینه مشارکت نمایند.

وی افزود: اکثر پروژه‌های پیشران توسعه استان تهیه و تدوین شده و در مرحله بررسی است.

مهلت یک هفته‌ای به مدیران برای ارائه پروژه‌ها

استاندار اردبیل بیان کرد: سند آمایش، سند توسعه شهرستان‌ها و سند اشتغال روستایی به صورت جداگانه برای هر شهرستان تدوین می‌شود که مسؤولان استان موظف هستند در عرض یک هفته پروژه‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دهند.

وی ادامه داد: احداث بزرگراه‌ها، راه آهن، اجرای طرح‌های تولیدی، طرح‌های گردشگری و ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای نمونه‌ای از پروژه‌های پیشران توسعه هستند که اگر این پروژه‌ها به درستی اجرا شوند، تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان‌ها بهبود می‌یابد و شاهد توسعه استانی و شهرستانی خواهیم بود.

عاملی تصریح کرد: تولید، اشتغال و تامین رفاه عمومی در دستور کار دولت قرار دارد و باید همه دستگاه‌های اجرایی در تحقق این اهداف پیشقدم باشند.

مدیران حتما ملاقات عمومی با مردم را در برنامه هفتگی خود داشته باشند

وی رسیدگی به مشکلات مردم را از اولویت‌های مدیران اجرایی برشمرد و تشریح کرد: امروزه مردم با گرفتاری‌های متعددی مواجه هستند و انتظارات از دولت بیشتر شده است، بنابراین لازم است مدیران نسبت به این مشکلات و حل آن بی‌تفاوت نباشند.

استاندار اردبیل تأکید کرد: مدیری که انگیزه لازم را برای حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ندارد به درد نمی‌خورد و این طرز تفکر و عملکرد مورد قبول دولت نیست.

وی از برقراری ملاقات مردمی در استانداری طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حتما ملاقات عمومی با مردم را در برنامه هفتگی خود داشته باشند تا از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا