یزد

استانداریزد: احقاق حق مناطق محروم اولویت اجرایی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس در بهاباد، مهران فاطمی درسومین سفراستانی خود روز جمعه به بهاباد سفرکرد وی دربدوورود به بهاباد با حضوربرمزار شهدای هشت سال دفاع مقدس نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی در جمع مردم بهاباد با بیان این‌که با اولویت‌بندی، مشکلات شهرستان بهاباد را در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری می‌کنیم گفت: از تمام توان و ظرفیت‌های مدیریتی استان برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم استفاده خواهیم کرد.

استاندار یزد با بیان این‌که احقاق حقوق شهرستان‌های کمتر برخودار و مردمان این شهرستانها برای ما در اولویت است، افزود: عدالت محوری، رسیدگی به مطالبات مردم و تغییر سیمای پیشرفت و تعالی شهرستان های کمتربرخوردار به عنوان یک مسئله اساسی و جدی بشمار می آید.

فاطمی بااشاره به بازدید خود از برخی پروژه‌های شهرستان در زمینه‌های راه، بهداشت ودرمان، آب و گاز تصریح کرد: بازدیدهای  بسیارخوبی بود تلاش شد پروژه هائی که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشند دردهه فجر به  بهره بردار برسند .

استاندار یزد با بیان این‌که امیدواریم  سیمای شهرستان بهاباد در دولت سیزدهم متفاوت تر شود، خاطرنشان کرد: حق مردم را به درستی ادا خواهیم کرد.

دیداروسخنرانی در جمع مردم بخش آسفیچ ، دیداربا مردم بخش مرکزی دراحمد آباد وحضوردرگلزار شهدای بهاباد وسنجدک ، بازدید از شبکه آب وفاضلاب بخش آسفیچ ، بازدید ازپروژه ابرسانی به 58 روستای بهاباد ، بازدید از مرکز سلامت وپاسگاه انتظامی احمدآباد و بازدید از جاده بهاباد دربند نایبند و دیداربا جانباز علی رضاپورازدیگربرنامه های سفراستانداریزد به بهاباد بود

انتهای پیام/الف


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا