اردبیل

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تجهیز سالن دو‌ومیدانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جلسه اتخاد تصمیمات برای رفع موانع و مشکلات پروژه‌های اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در جریان بازدیدهای میدانی امروز از ورزشگاه‌ها و پروژه‌های ورزشی اردبیل و با پیگیری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از وزیر ورزش‌وجوانان، ۲ میلیارد تومان برای تجهیز سالن دو‌ومیدانی اردبیل اختصاص یافت.

وی با اشاره به بازدید از ورزشگاه علی دایی اردبیل افزود: روند اجرایی و عملیاتی بهسازی و بازسازی ورزشگاه علی دایی توسط شرکت مجری راه‌وشهرسازی در حال اجرا است که امیدواریم این شرکت نسبت به نمای ورزشگاه، گریدر و جایگاه تماشاگران اقدامات اساسی را انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص نواقص این ورزشگاه شامل چمن، دکل برق و تارتان ادامه داد: این موارد باید از طرف شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش‌وجوانان در سریع‌ترین زمان ممکن آماده و در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار گیرد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای رفع نواقص ورزشگاه رضازاده

نیکزاد در خصوص نواقص ورزشگاه رضازاده اردبیل هم بیان کرد: در راستای رفع نواقص ورزشگاه رضازاده، یک میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت ورزش‌وجوانان به این ورزشگاه اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی گفت: مقرر شد در راستای احداث پناهگاه سبلان ۲ میلیارد تومان از طرف شرکت توسعه و نگهداری و یک میلیارد تومان از سوی استانداری اردبیل تأمین شود.

گفتنی است؛ بازدیدهای میدانی از ورزشگاه‌ها و پروژه‌های ورزشی اردبیل با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، علی نبیان معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تجهیزات دولتی و عمومی و شاهین درستکار معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با هدف رفع موانع و مشکلات انجام شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا