اردبیل

احیای فوتبال اردبیل جزو برنامه‌های اصلی ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در چهارمین همایش بزرگداشت زنده یاد مقصود بایرامی که در سالن آسمانی شهید آسمانی برگزار شد با گرامیداست یاد و خاطره مقصود بایرامی و شهدای ورزشکار و درگذشتگان فوتبال از رفع بسیاری از چالش‌های هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اردبیل خبرداد و اظهار کرد: امروز هیچ هیاتی در سطح استان نداریم که بدهکاری داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با شهرداری و اعضای شورای شهر از رفع موانع و قرارگرفتن تیم شهرداری اردبیل در ردیف بودجه ۱۴۰۱ اطلاع داده و افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل به عنوان یک برند برای اردبیل مطرح است وتلاش می‌کنیم تیم های بزرگ دیگر دهه‌های پر افتخار استان اردبیل در عرصه فوتبال را دوباره احیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: برگزاری مراسم‌های تکریم و تجلیل از دلسوزی پیشکسوتان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره انسان‌هایی چون مقصود بایرامی، هوشنگ چمن آرا و سایر عزیزانی که برای فوتبال زحمات زیادی برای ورزش متحمل شدند حداقل کار ممکن است.

انوشیروانی ادامه داد: بسیاری از هیات‌های ورزشی ما از جمله هیات ووشو، شمشیر بازی و هیات ناشنوایان در سطح کشور افتخارآفرینی‌های زیادی داشته‌اند و برای رسیدن ورزش استان به جایگاه والای خود در استان شاهد شروع یک حرکت منسجم و بزرگ هستیم.

لزوم استفاده از ظرفیت ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی 

در ادامه این مراسم بهمن حسین زاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا با گرامیداشت یاد و خاطره مقصود بایرامی گفت: تیم شهرداری را می‌توان با همکاری و تعامل احیا کرد و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: درست است که اردبیل به‌واسطه پیشینه تاریخی خود جایگاه مناسبی را در دنیا کسب کرده است اما وجود چهره بین‌المللی علی دایی نام اردبیل را در جهان بر سر زبان‌ها انداخته و قطعا این ظرفیت‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و جوانان بسیاری را می‌توان در حوزه ورزش مانند علی دایی پرورش داد.

وی با اشاره به شور و نشاط وافری که از رشته‌های مختلف ورزشی مخصوصا فوتبال در جامعه ساطع می‌شود گفت: باید از ظرفیت ورزش برای کاهش آسیب‌ها و مشکلات در حوزه اجتماعی استفاده کرد و ورود بخش خصوصی نیز به این حوزه در توسعه پایدار و همه جانبه استان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از خانواده شهدای ورزشکار و درگذشتگان ورزش فوتبال تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا