تهران

ابوترابی‌فرد: مسئولان پایتخت برای بازکردن گره‌ها و ارتقاء رضایتمندی همکاری کنند/ تقوی: تهران بار عظیم کشور را به دوش می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار تهران در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری تهران ضمن تبریک ایام میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) به مالک فرمود که تو را به سرزمینی می‌فرستم که حاکمان مختلفی را داشته و فرمودند که ارزیابی‌ای که تو نسبت به دیگران داشتی، نسبت به تو خواهند داشت و زمام هوای نفس را در دست بگیر.

وی افزود: ارزش مدیریت ما وابسته به این حقیقت است و اگر در این راه قدم برداریم و رضای خدای سبحان را ملاک قرار بدیم، قطعا دنیا و آخرت ما اصلاح خواهد شد و اگر از این حوزه زاویه بگیریم قطعا متضرر خواهیم شد.

مسئولان پایتخت برای بازکردن گره‌ها و  ارتقاء رضایتمندی همکاری کنند

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دفاع مقدس محصل سلوکی مبتنی بر عقلانیت با پشتوانه علمی است و هر زمان طی ۴ سال گذشته بر این مسیر بوده‌ایم، پیروز بودیم و انشالله تصمیمات خود را از غنای علمی بهره‌مند سازیم.

ابوترابی فرد گفت: از تلاش و زحمات دکتر محسنی بندپی در مدیریت کلان استان تهران و همکاران آن‌ها تقدیر می‌کنم و امیدوارم آقای منصوری نیز که در این سمت قرار گرفته‌اند در راه ارتقای سطح کارآیی نظام که مبتنی بر ارتقا عقلانیت، علم و تجارب گذشتگان، گام‌های بلندی بردارند.

وی ادامه داد: شهردار تهران نیز با اراده و نشاط، در مسیر ارتقا کارآیی شهرداری تهران در این مسیر در کنار استاندار جدید تهران خواهند بود و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی آماده همراهی و مشارکت برای برداشتن گره‌ها و ارتقا رضایتمندی شهروندان هستند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در بعضی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اعتیاد و کودکان کار، تهران بایستی پیشگام فعالیت باشد. درخواست و خواهش من این است که این موضوع را شخص وزیر در دستور کار قرار دهد تا حدود ۲۰ هزار معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شود تا این معضل را در تهران نداشته باشیم و همچنین سایر مشکلات همچون کودکان کار نیز در دستور کار باشد.

تهران بار عظیم کشور را به دوش می‌کشد

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تقدیر از محسنی بندپی گفت: تهران را باید تهران ببینید و تهران یک شهر نیست و تهران بار عظیم کشور را به دوش می‌کشد و مشکلات زیادی دارد و تهران را باید کمک کنیم.

تقوی با بیان اینکه مشکلات تهران که فهرست می‌شود بدن انسان به لرزه در می‌آید، گفت: از وزیر کشور و استاندار تهران می‌خواهیم به شهرداری تهران نیز کمک کنند تا از این مشکلات عبور کنیم.

وی ادامه داد: نگاه ما به پست و میز مدیریتی بایستی نگاه امانت و امانتداری باشد و در کنار هم جمع شدن نشانه شروع کار، در کنار هم ماندن نشانه ادامه کار و در کنار هم کار کردن نشانه موفقیت است.

کار در استان تهران بسیار سخت است

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه جلسات شورای تامین استان تهران طی ۳ سال اخیر به صورت ۲ هفتگی برگزار و با همکاری اعضا این شورا وضعیت مطلوبی رقم خورد، گفت: برای مهندس منصوری نیز آرزوی توفیق داریم و کار در استان تهران بسیار سخت است و این استان در برخی از شاخص‌ها از بسیاری از استان‌ها همچون سرانه درمانی عقب‌تر است.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا