اخبار ورزشی

آمار فوق العاده پسر اسکوچیچ مقابل امارات

خبرورزشی –

صادق یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در چند سال اخیر است. بعد از درخشش در پرسپولیس راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ملی هم رسید. محرمی در تیم باشگاهی اش همیشه فیکس نیست ولی با این حال آنقدر اسکوچیچ به سبک بازی او علاقه دارد که با وجود نا آماده بودن بازهم به تیم ملی دعوت می شود.

محرمی در بازی های اخیر تیم ملی اکثرا به صورت فیکس بازی کرد تا مشخص شود انتخاب اول اسکوچیچ برای پست مدافع راست خواهد بود.

خیلی ها فکر می کردند با توجه به توانایی بالای صادق بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ کرواسی، بلافاصله راهی لیگی بزرگتر خواهد شد ولی محرمی نتوانست با همان سرعتی که شروع کرد به پیشرفتش ادامه دهد.

دراگان اسکوچیچ به قدری به صادق محرمی اعتقاد دارد که تحت هر شرایطی این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند و حتی در روزهایی که این بازیکن در دیناموزاگرب وضعیت خوبی ندارد، باز هم گزینه اول بازی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی است.

اسکوچیچ برای دو بازی تیمش مقابل امارات وکره به جز محرمی، صالح حردانی مدافع راست فولاد را هم به اردو دعوت کرده است. بازیکنی که در قیاس با محرمی شانس به مراتب کمتری برای فیکس بازی کردن در تیم ملی دارد.

به جز محرمی و حردانی، سلمانی، دانیال اسماعیلی‌‎‌فر و سیامک نعمتی سایر نفراتی بودند که در دوران اسکوچیچ به عنوان دفاع راست به تیم ملی دعوت شدند منتهی همه آنها تحت تاثیر اعتقاد ویژه سرمربی تیم ملی به صادق محرمی قرار گرفتند.

دراگان آنقدر به صادق علاقه دارد که خیلی از بازیکنان تیم ملی به او لقب، پسر اسکوچیچ را داده اند. محرمی برخلاف چند دیدار قبلی خود در تیم ملی در بازی مقابل امارات جزء خوب های ما بود و نمایش بسیار خوبی داشت. مدافع تیم دیناموزاگرب کرواسی در این بازی، آمار ۱۰۰٪ موفقیت در نبردها و دقت پاس ۸۹٪ را به جای گذاشت و در کارهای دفاعی هم کاملا موفق بود.

حالا اسکوچیچ با این نمایش خوب از محرمی امیدوار است این بازیکن در بازی سه شنبه مقابل کره هم عملکردی مشابه با بازی جلوی امارات داشته باشد و خیال سرمربی تیم ملی را از سمت راست خط دفاعی راحت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا