پاسخگویی به بیش از ۸۹۰۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

پاسخگویی به بیش از ۸۹۰۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری ؛ لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راههای استان، از پاسخ گویی به ۸۹۰۵۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۸۷۳۲۴) ۲ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمعبندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: مشکلات راهها با بیشترین سهم از تماسهای سامانه ۱۴۱ را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حملونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماسها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان عنوان کرد: ۹۰۷ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه بار و حوزه مسافر نیز ۹۶ مورد بوده است که تمامی این تعداد در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
وی با بیان اینکه ۲۵۸۹ شکایت نیز در خصوص مشکلات راه بوده است، گفت: همچنین ۱۱ مورد شکایت در مورد ایمنی و حریم راه گزارش شده است.