اردبیل

تصویب ۲۰ طرح تولیدی جهاد کشاورزی در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزارس فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه گذشته در جلسه ستاد تسهیل شهرستان خلخال که با هدف رفع موانع از تولید در حوزه جهاد کشاورزی با حضور معاون امور اقتصادی استانداری اردبیل تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۰ طرح تولیدی جهاد کشاورزی در جلسه ستادتسهیل مصوب شده و با ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات سرمایه در گردش به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: احیای طرح‌های راکد تولیدی از اولویت‌های شهرستان خلخال برای رسیدن به اشتغال پایدار است و در بحث حمایت از واحدهای تولیدی مرغداری و دامداری در شهرستان خلخال بحث سرمایه ثابت بیش از ۱۶ طرح در ستاد تسهیل شهرستان خلخال بررسی و با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: انتظار می‌رود با ورود جدی تولید کننده در بحث اشتغال و تولید شاهد جریان اقتصادی در شهرستان و اشتغال در این واحدها باشیم.

در این جلسه ارژنگ عزیزی معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل خواستار حمایت بانک‌های عامل از سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی شد و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال، بانک‌ها نیز باید در رفع موانع پای به پای کارگروه تسهیل استان و شهرستان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی همکاری نمایند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه ستاد تسهیل شهرستان خلخال، جلسه اجرای طرح گردشگری منطقه اندبیل خلخال با حضور معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل، سرمایه گذار و اعضای هیات مدیره مجموعه تفریحی و گردشگری  شرکت زیبا دشت اندبیل خلخال برگزار شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا