خراسان رضوی

لزوم توجه ویژه به‌جایگاه انسانی افراد

لزوم توجه ویژه به‌جایگاه انسانی افراد

به گزارش recive از خراسان، مهدی علی‌آبادی در حاشیه بازدیدی که از بخش‌های مختلف سازمان فردوس‌ها داشت، اظهار کرد: سازمان‌فردوس‌ها خدمت متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌های شهرداری ارائه می‌کند، سازمان ما در انتهای زندگی هر انسانی قرار دارد و با غم و اندوه صاحبان عزا دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی بیان کرد: کارکنان آرامستان افرادی بی‌ادعا و گمنام هستند که این معیارها برای هر سازمانی ارزش‌آفرین است، درحالی‌که در شرایط کرونایی بسیاری از سازمان‌ها و ادارات با محافظت کامل در برابر مراجعه‌کنندگان قرار می‌گرفتند، نحوه ارتباط کارکنان سازمان آرامستان‌ها با مردم، به رغم قرارگیری در معرض بیشترین خطر و احتمال انتقال ویروس، به‌صورت مستقیم بود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این افراد دغدغه‌مند هستند و با شناخت کامل این شغل را انتخاب کرده‌اند، این در حالی است که اگر افراد عادی در انتخاب این شغل‌ها کمی درنگ می‌کنند، اما این عزیزان باافتخار در حال خدمت هستند و در شرایط بحرانی خدمات این عزیزان کاملا قابل‌لمس خواهد بود.

علی‌آبادی ضمن اشاره به اینکه نیروهای خدوم سازمان فردوس‌ها پایگاه اجتماعی ندارند، تصریح کرد: برای من به‌عنوان مدیرعامل این سازمان، مقام انسانی افراد بسیار حائز اهمیت و شایسته است که همه ما احترام این افراد را به‌جا بیاوریم تا مقام و شان افراد حفظ شود.

وی ادامه داد: امورات شرعی فوت افراد به سازمان فردوس‌ها سپرده‌ شده و تمامی پرسنل آرامستان به‌طور ویژه در غم و اندوه عزاداران شریک هستند لذا احترام و تکریم این افراد باید برای همه ما حائز اهمیت باشد.

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا