اخبار ورزشی

واکنش مربی پرسپولیسی به شایعات جانشینی یحیی/عکس

واکنش مربی پرسپولیسی به شایعات جانشینی یحیی/عکس

ذوب آهن در چهار هفته اخیر توانسته چهار پیروزی به دست آورد تا پنجمین تیم برتر نیم فصل دوم باشد و همچنین با تفاضل گل کمتر نتوانسته به نیمه بالای جدول برسد.
سرمربی این تیم مهدی تارتار اما پس از شهرآورد پایتخت و استعفای یحیی گل‌محمدی، در فضای مجازی با شایعات متعددی مواجه بوده و حالا همزمان با این اتفاقات پستی را در اینستاگرام منتشر کرده است.
او در این پست نوشت: «سالی که گذشت با روزهای تلخ و شیرین برای همه ما همراه بود. من در دو دوره کاری مختلف، افتخار این را داشتم تا در خدمت تیم دوست‌داشتنی پیکان و تیم بزرگ و پرافتخار ذوب آهن باشم و خوشحالم که در هر دو تیم با مدیران متعهد، کادر همدل، بازیکنان تلاشگر و همراهان دلسوز کار کردم و خرسند از اینکه در آغاز سال ۱۴۰۰ همراه با آنها توانستیم در پیکان نتایجی درخشان را رقم بزنیم و حالا در پایان سال در ذوب آهن توانسته‌ایم لبخند رضایت را به هواداران تقدیم کنیم.»

او بدون اشاره به شایعات مجازی از تعهدش به ذوب آهن نوشته است: «در سال جدید تلاشمان را برای اینکه موفقیت ذوب آهن استمرار داشته باشد، ادامه خواهیم داد. خود را نسبت به هواداران و کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب آهن مسئول و متعهد می‌دانیم که در ادامه فصل، در تمرین سرسخت‌تر و در بازی پرتلاش‌تر باشیم تا پاسخ حمایتشان را بدهیم.»

تارتار در این پیام نوروزی همچنین ابراز امیدواری کرده تا تیم ملی بتواند در بازی با کره و ژاپن موفق باشد و همچنین در پایان نوشته که فکر و ذهنش آماده آغاز کار با ذوب آهن است.
ذوب آهن این فصل برابر سپاهان بی شکست بوده و توانست دربی رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد. نکته جالب اینکه ذوبی‌ها چند بازی متوالی از کسب پیروزی ناکام ماندند اما در هفته‌های اخیر ۴ برد برابر فولاد، شهرخودرو، مس رفسنجان و آلومینیوم به دست آورده که پیروزی مقابل آلومینیوم پرگل‌ترین برد فصل نیز بود.
بیشتر بخوانید:

حضور هافبک محبوب مجیدی در تیم ملی/عکس

مهاجم پرسپولیس پس از دربی ناامیدکننده به اردوی تیم ملی رفت/عکس

برگزاری اولین تمرین تیم ملی در کره جنوبی/عکس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا