کهگیلویه و بویراحمد

۲ هیات تجاری عراقی برای بررسی ظرفیت‌های اقتصادی استان وارد یاسوج شدند

۲ هیات تجاری عراقی برای بررسی ظرفیت‌های اقتصادی استان وارد یاسوج شدند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این دو هیات شامل بیش از ۲۰ نفر از بازرگانان و مسئولان بخش خصوصی از استان های دیالی و میسان جمهوری عراق است که در مدت سه روز در این استان حضور خواهند داشت و به بررسی ظرفیت های مختلف استان خواهند پرداخت.

۲ هیات تجاری عراقی برای بررسی ظرفیت‌های اقتصادی استان وارد یاسوج شدند

جبار کیانی اظهار داشت: رئیس اتاق بازرگانی العماره و رئیس و نائب رئیس اتاق صنایع استان دیاله عراق، رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس اتاق مشترک ایران و عراق نیز این هیات ها را همراهی می کنند.

وی عنوان کرد: این بازرگانان در زمینه های صنایع غذایی، صنایع معدنی، لبنیات، آبزیان، دارو و گیاهان دارویی، تجهیزات برق، صنایع شیمیایی، محصولات زراعی، پتروشیمی، فروش و موکت و گردشگری در سطح عراق و منطقه فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این دو هیات با دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به استان سفر کرده اند و در طی سفر، کارشناسان اتاق یاسوج و فعالان اقتصادی و مسئولان و مدیران استانی به معرفی جاذبه های تجاری و سرمایه گذاری استان خواهند پرداخت.

کیانی گفت: شرکت در کارگروه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد، بازدید از طرح های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری و گفت و گوی مستقیم با تجار، سرمایه گذاران و تولید کنندگان استان از جمله برنامه های این دو هیات است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: در نشست های تخصصی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان به صورت رو در رو با تجار و بازرگانان عراقی به مذاکره برای عقد قراردادهای تجاری و جذب سرمایه گذاری خواهند پرداخت.

کیانی اظهار داشت: در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری نیز که امروز شنبه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود اتاق بازرگانی و مدیران دستگاه های اقتصادی به معرفی استان و قابلیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و تولیدات استان و گردشگری استان می پردازند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا