سمنان

۱۹ پروژه زیربنایی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

۱۹ پروژه زیربنایی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: اجرای شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار، اجرای شبکه آب در فاز توسعه دامغان، جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، شبکه ۲۰ کیلو ولت و روشنایی در فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال است.

وی بیان کرد: تهیه و نصب جدول در شهرک صنعتی دامغان به طول ۱۰ کیلومتر، منبع بتنی ۵۰۰ مترمکعبی در ناحیه صنعتی لاسجرد، سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان، تهیه و نصب جدول به طول ۳۰ کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود، شبکه برق و روشنایی در ناحیه صنعتی قله نوخرقان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت شهرک‌های صنعتی استان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ایستگاه پمپاژ شهرک صنعتی ایوانکی، جدول، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی مهدیشهر و اجرای شبکه روشنایی یاتری، پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این هفته است.

باقری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های برق، راه، روشنایی، آبرسانی و مخابرات با هدف ارتقا خدمت‌رسانی به صنعتگران اجرایی شده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا