فارس

معاون مدیر عامل بازداشت شده در شیراز، دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته و در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیر عامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در استان فارس به همراه پیمانکار طرف قرار داد با دستور قضایی بازداشت گردید و امروز نیز در ادامه تحقیقات این پرونده معاون مدیر عامل این شرکت نیز بازداشت شد.

قاضی افشین محمدی دره شوری با اشاره به اینکه با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس روند تحقیقات این پرونده به صورت خارج از نوبت و ویژه در حال رسیدگی است، گفت: اتهام اولیه انتسابی به دستگیر شدگان دریافت رشوه بوده و با صدور قرار تأمین مناسب فعلا در بازداشت به سر می برند.

وی افزود: تحقیقات در خصوص سایر بزه های انتسابی به متهمین در این پرونده ادامه داشته و در صورت کشف ابعاد جدیدی از جرائم منتسب به آنها ، با رعایت موازین قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و سیاست های کلان دستگاه قضایی و تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان فارس در تحقق امر مبارزه قاطع با فساد اداری به صورت شبانه روزی تلاش خواهد کرد.

 گفتی است رئیس کل دادگستری استان فارس هفته گذشته ضمن اعلام خبر دستگیری یک مدیر دولتی در استان فارس در حین دریافت رشوه ارزی و مسکوکات طلا بر رسیدگی سریع به پرونده مذکور تأکید کرده بود.

شایان ذکر است که؛ معاون مدیر عامل این شرکت خدماتی از زیر مجموعه شرکت های وابسته به وزرات نیرو بوده است.

انتهای پیام/ف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا