زنجان

اقدام نیروی دریایی سپاه سیلی محکمی بر صورت آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با اشاره به عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان، اظهار داشت: ورود به موقع و برخورد مناسب فرزندان این مرز و بوم نشان از هوشیاری نیروهای اسلامی است که توانستند موفقیت تحسین برانگیزی را کسب کنند.

وی عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار عنوان کرد و افزود: دشمن خیال خام در این زمینه داشت که با ورود به موقع و برخورد مناسب فرزندان انقلاب، نگهبانان هوشیار و همیشه بیدار کشور، نیروهای زمینی، دریایی و هوایی این توطئه نیز خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۱۴ آبان به عنوان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ عمومی دارای بخش‌های مختلفی بوده و از مردم‌داری، همسایه داری، داد و ستد و زندگی اجتماعی و فرهنگی انسان‌ها محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه به طور کلی رفتار مردم در جامعه به عنوان فرهنگ عمومی تلقی می‌شود، تصریح کرد: بیشترین دغدغه رهبر معظم انقلاب هم در خصوص فرهنگ عمومی است و  تنظیم منطقی و معقول مراودات و ارتباطات در جامعه را شامل می شود.
وی برگزاری آیین‌های مختلف، نوع معماری جوامع و نحوه پوشش افراد و نحوه برخورد را نمونه‌های فرهنگ عمومی عنوان کرد و افزود: آیین‌ها و مراسم‌های جوامع مختلف نیز شامل فرهنگ عمومی می‌شود.

 امام جمعه زنجان ضمن پاسداشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: اگر چه بارها از برگزار کنندگان این کنگره تقدیر کرده‌ام اما لازم است یادآوری کنم که هر چه از آنها تقدیر کنیم باز هم کم است چرا که با  برگزاری آبرومندانه کنگره، برای استان زنجان افتخار آفرینی کردند.

 انتهای پیام/2308 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا