یزد

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج: ساده‌انگاری عامل شکست در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت‌الاسلام احسان رضایی در جریان سفر خود به این استان، صبح امروز در جمع حلقه صالحین دانشجویان یزدی، دوران دانشجویی را فرصت مناسبی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی دانست و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و به تعبیر رهبر انقلاب افسران جوان جنگ نرم گرچه فرمانده نیستند اما اهل تشخیص هستند و این بارزترین ویژگی جوان انقلابی است.

وی دشمن شناسی را مهمترین رسالت جوانان و دانشجویان دانست و افزود: جنگ نرم، چند بعدی است که نمی‌توان نسبت به آن ساده برخورد و به جای عمل احساسی که ناشی از اقدام سطحی است باید به اقدام‌های زیربنایی و ریشه‌ای پرداخت.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان این‌که مقابله با دشمنان در جنگ نرم باید عقلانی و توام با حکمت باشد و نمی‌توان با ساده انگاری وارده عرصه جنگ نرم شد، گفت: متأسفانه این مهم در برخی مواقع فراموش شده و یا آن طور که باید جدی گرفته نشده است.

رضایی کلان‌نگری را از دیگر الزامات اجرایی و برنامه‌ریزی برای پیروزی در جنگ نرم دانست و بیان کرد: نباید در جزییات بمانیم باید مساله محور باشیم و گره‌های ذهنی افراد را با منطق و استدلال دقیق باز کنیم.

وی توجه به مسایل معنوی را از دیگر اصول جدی برای توسعه راهبردهای انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: کسی که وارد این عرصه می شود باید دین را بشناسد شناخت کافی از اسلام ،انقلاب و نظام سیاسی انقلاب ایران داشته باشد تا در گرداب و حوادث دچار تزلزل نشود، اگر فردی اشتباهی کرد و ایرادی بر او وارد بود از مسیر حق منحرف نشود و با یک شبهه از پا در نیاید.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا