اخبار ورزشی

گزینه‌های خارجی خیالی استقلال پر!

گزینه‌های خارجی خیالی استقلال پر!

پس از خداحافظی فرهاد مجیدی و حضور در امارات گمانه زنی ها برای یافتن جانشین او آغاز شد و مطابق معمول در کنار مربیان ایرانی نام چند مربی رزومه دار نیز مطرح شد که البته بیشتر حالت بازارگرمی داشت.
ژاردیم، سرمربی سابق الهلال که نتایج بسیار خوبی با این تیم گرفت و همچنین لوچسکو مربی رومانیایی دو گزینه مطرح شده بودند که حضورشان می توانست خیال هواداران را راحت کند، اما شرایط حضور این دو مربی هم از نظر مالی و هم از نظر اجتماعی – سیاسی بسیار سخت بود و از همان ابتدا می شد تصور کرد که این نام ها صرفا برای داغ کردن بازار مطرح شده است.
ژاردیم پیشنهاد جدی از شباب الاهلی امارات دارد و مسلما استقلال نمی تواند به اندازه این تیم هزینه کند. به همین دلیل احتمال این که او فصل بعد مربی قائدی باشد بسیار بیشتر از استقلال است. لوچسکو مربی دیگری بود که نامش دو سه ساعتی در رسانه ها دست به دست می شد اما خیلی زود حضورش منتفی شد.
استراماچونی مربی اسبق استقلال نیز از دیگر گزینه هاست که شاید روی کاغذ احتمال بیشتری نسبت به سایر خارجی ها داشته باشد، اما بحث مطالبات قبلی اش احتمالا دردسرساز خواهد شد. چرا که تسویه حساب قرارداد قبلی و بستن قرارداد جدید چیزی هزینه ای حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی روی دست آبی ها خواهد گذاشت.
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا