اجتماعی

کشف ۳.۵ تن موادمخدر در جنوب شرق، باند سلاح در هورالعظیم و ثلاث باباجانی منهدم شدند

کشف ۳.۵ تن موادمخدر در جنوب شرق، باند سلاح در هورالعظیم و ثلاث باباجانی منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری recive به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی روز دوشنبه با بیان این مطلب اظهارداشت: رزمندگان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرزها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته طی ۳ عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرزهای جنوب شرق کشور کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر طی ۳ عملیات مرزی در شهرستان های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این ۳ عملیات مرزبانان موفق شدند حدود ۳.۵ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی را کشف و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرزهای استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باندهای سلاح و مهمات، ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از ۲ باند قاچاق کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی سراسر کشور حضوری فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی و فعالیت به مخلان نظم و امنیت را در مرزها نخواهند داد.

بیشتر بخوانید:

درگیری شدید مرزبانان با قاچاقچیان و اشرار مسلح

۴٧۴٧

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا