اخبار ورزشی

تاجر عربستانی به دنبال هم‌تیمی شجاع/عکس

تاجر عربستانی به دنبال هم‌تیمی شجاع/عکس

به نظر می‌رسد که دوران حضور خامس رودریگس ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا در لیگ ستارگان قطر خیلی زود به سر آمده و این بازیکن در آستانه جدایی از الریان قرار دارد. خبری که توسط روزنامه معتبر و اسپانیایی مارکا اعلام شده است.
در گزارش مارکا آمده است: انتظار می‌رفت که خامس رودریگس در قطر سلطنت کند و این بازیکن با آن همه تجربه و آن همه تجملات، در الریان بدرخشد. با این حال، یک بار دیگر نشان داده شد که هر انتقال بزرگ مترادف با موفقیت نیست و واقعیت این است که خامس دیگر آن خامس سابق نیست.
ستاره جام جهانی 2014 برزیل از یادها پاک شده است. مصدومیت‌ها و غیبت‌های متوالی او در ترکیب تیم قطری نشان می‌دهد که مدیران باشگاه از مشکلات عضلانی او خسته شده‌اند. طبق بیانیه باشگاه الریان، خامس از ناحیه عضله قدامی پای چپ دچار پارگی درجه یک شده و به سه هفته استراحت نیاز دارد.
خامس حتی در 50 درصد از مسابقات امسال الریان نیز حضور نداشت. او در 9 دیدار از 19 مسابقه تیمش به میدان رفت و تنها در 5 دیدار به‌طور کامل و تا دقیقه 90 برای تیمش بازی کرد. این مسائل نشان می‌دهد که وضعیت بدنی او در آمادگی کامل و 100 درصدی نبوده است.
گزارش مارکا این‌گونه به پایان می‌رسد: او از 5 مارس (14 اسفند) تاکنون برای الریان به میدان نرفته و از آن بدتر اینکه الریان باید 3 هفته دیگر نیز صبر کند تا او به میادین بازگردد. این در حالی است که تیم قطری درگیر حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و حضور خامس می‌توانست به آنها کمک کند. روزها می‌گذرد و صبوری در حفظ قرارداد شروع به از بین رفتن می‌کند. خامس دیگر آن خامس نبوده و آینده او آنقدر که به نظر می‌رسد روشن نیست.
همزمان نیز رسانه las2orillas از حضور خامس در لیگ عربستان خبر داد و با کنایه درخصوص او نوشت: ظاهرا آن چیزی (پول) که خامس برای بازی نکردن در قطر به‌دست می‌آورد، کافی نیست و او با یک تاجر عربستانی دیده شده که علاقه‌مند است این بازیکن را در فوتبال عربستان ببیند.
هیچ کس نمی‌فهمد که چه اتفاقی برای خامس افتاد. او به فوتبال قطر رفت تا کمی منظم باشد، اما مصدومیت‌ها او را متوقف کردند. تیم او مصدومیت جدید ستاره کلمبیایی را برای حداقل 3 هفته تأیید کرد ولی او که گویی هیچ اتفاقی برایش نیفتاده، در عربستان سعودی است و آنجا در رستوران‌های 5 ستاره غذا می‌خورد. او با یک تاجر سعودی دیده شد که طبق اطلاعات به‌دست آمد، می‌خواهد خامس را متقاعد کند که در لیگ فوتبال عربستان بازی کند.
مشعل السفاعی نام تاجری است که با انتشار عکسی دیدار با خامس رودریگس را تایید کرده و نوشته است: «باعث افتخار و خوشحالی بود که امروز شما را دیدم، بهترین آرزوها تا دیدار دوباره.» بلافاصله پس از انتشار این تصویر، خبرنگاران سعودی از این تاجر پرسیدند که آیا او می‌خواهد با شماره 10 الریان قرارداد امضا کند یا خیر.
پاسخ تاجر روشن بود: «در حال کار روی آن هستیم». پس اگر مقصد جدید خامس عربستان باشد نه اروپا، تایید می‌شود که ستاره تیم ملی به جای احترام به هواداران کلمبیایی ترجیح می‌دهد پول در جیب داشته باشد.

این تصویری است که از خامس در کنار تاجر سعودی منتشر شده است. او مدعی شد که در حال کار بر روی پروژه حضور ستاره کلمبیایی در لیگ عربستان است.

بیشتر بخوانید:
افتضاح تیم چینی در لیگ قهرمانان آسیا
بستری‌شدن بازیگر و سرمربی اسبق تیم‌ملی کشتی در CCU
باارزش‌ترین باشگاه ایرانی/عکس
253251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا