سمنان

کشف ۲۰ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

کشف ۲۰ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،سرهنگ «سید امیرحسین موسوی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از انتقال یک محموله مواد افیونی در منطقه «خاش» استان «سیستان و بلوچستان» با خبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان، اطلاع رسانی شد.

وی افزود یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر «شهرستان خاش»، طی هماهنگی قضایی صورت گرفته و با هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به آدرس اعلامی اعزام و وارد عمل شدند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از منزل موردنظر ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در حیاط منزل جاسازی شده بود و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط کردند اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا