سمنان

کشف یک تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی

کشف یک تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان سمنان ، سرهنگ “سید علی میراحمدی” در تشریح جزئیات این عملیات به پیمان همدلی اظهار داشت: در پی دریافت خبری از سوی پلیس خراسان جنوبی مبنی بر این که کاروان مسلح کویری قصد تحویل محموله ای را در کویر پهناور استان سمنان به دیگر گروه ها دارد، بی درنگ پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرارگرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام هماهنگی های لازم و تحقیقات و بررسی های گسترده و شبانه روزی اطلاعاتی، یک باب منزل محل تجمع قاچاقچیان و چندین دستگاه خودور مربوط به اعضای این باند در سطح شهرستان دامغان شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعزام چند تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان همچنین شهرستان های دامغان و شاهرود به منطقه تحویل محموله، از اجرای منسجم و ضربتی عملیات دستگیری سوداگران مرگ خبرداد.

به گفته سرهنگ میراحمدی خوشبختانه در این عملیات در محور کویری معلمان به دامغان که با تیراندازی ماموران انتظامی همراه بود، هر چهار دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند توقیف و ۶ قاچاقچی حرفه ای موادمخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک هزار و ۲۲۶ کیلو انواع موادمخدر شامل ۷۴۲ کیلو تریاک، ۲۵۰ کیلو شیشه و ۲۳۴ کیلو هروئین خبرداد و تاکیدکرد: انسجام درون سازمانی پلیس برای مقابله قاطع با قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر در نقطه اوج قراردارد.

وی تصریح کرد: با اشراف بسیار مطلوب ماموران پلیس مبارزه با موادمخدراستان، سمنان را به منطقه ای ناامن برای سوداگران مرگ مبدل ساخته ایم و مردم عزیز اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ حرکتی از سوی باندهای حرفه ای قاچاق مواد، بدون پاسخ نمی ماند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا