سمنان

کتاب مجموعه آثار جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها در سمنان منتشر می شود

کتاب مجموعه آثار جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها در سمنان منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان در ادامه دیدارهای دکتر مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌گذار فرهنگی، در نشستی با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان راه‌های همکاری در برگزاری جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که صبح امروز در محل باغ موزه دفاع مقدس سمنان و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دو دستگاه برگزار شد، ضمن تاکید بر همکاری موثر در راستای برگزاری جشنواره، تقویت مناسبات دو حوزه علمی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

منصوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بازه زمانی میلاد امام علی علیه السلام تا میلاد حضرت ولی عصر (عج) را به عنوان چله مهدوی نامگذاری کرده است اظهارکرد: رسالت معنوی سازی دانشگاه و جامعه در ذیل سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله موضوعات مهمی است که با برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی تعداد جشنواره های پیش بینی شده ذیل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی را ۳۸ عنوان بیان کرد و افزود: ماموریت برگزاری جشنواره ها با توجه به ظرفیت های هر استان واگذار شده است که استان سمنان به دلیل غنای فرهنگی و ادبی موجود داستان نویسی را برعهده گرفته است.

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن استقبال از برگزاری جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاه پیشگام در برنامه های ارزشی انقلابی و دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از جمله اولین دانشگاه ها در ارائه درس دفاع مقدس بوده و این دانشگاه امروز در تمامی برنامه های ارزشی حضور دارد و پیشگام است.

سلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس، بر بهره گیری از توان جامعه رزمندگان و ایثارگران به عنوان سرمایه های اصلی دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: مشارکت در برگزاری جشنواره و شرکت فعال در آن بسیار مهم است که تلاش خواهیم کرد با اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب جامعه پیشکسوتان جهاد و مقاومت سطح و کیفیت جشنواره را بالا ببریم.

وی چاپ منتخب کتاب آثار جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس را از جمله پیشنهادات موثر در این جشنواره برشمرد و خواستار پیگیری و اجرای آن شد.

در این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان، دبیر علمی جشنواره، مدیر روابط عمومی استان سمنان و کارشناس مسئول دبیرخانه هیات امنا، منصوری را همراهی کردند.

جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها توسط موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ایام رجب و شعبان برگزار خواهد شد. این جشنواره در ۱۲ موضوع به یاد دوازده امام معصوم علیه السلام در سه سطح دانش آموزی دانشجویی و آزاد پیش‌بینی شده است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا