کردستان

زمینه پرداخت تسهیلات کرونا به رشته‌های هنری در قروه فراهم است/هنرمندان در سامانه ثبت‌نام کنند

محمدعلی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طبق مصوبه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی حدود ۴۰۰ شغل به منظور دریافت تسهیلات بانکی آسیب‌دیده ناشی از کرونا شناسایی شدند که از این میزان حدود ۱۳۰ شغل آن زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه افزود: هنرمندان ساکن شهرستان قروه با ارائه درخواست مکتوب به منظور دریافت تسهیلات بانکی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه اقدام کنند تا پس از تایید فعالیت آنها به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان معرفی شوند.

وی در مورد جزئیات پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان آسیب‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: هر کدام از هنرمندان که در رشته‌های مختلف هنری مانند خبرنگاری، موسیقی، عکاسی، تئاتر و… فعالیت دارند که نزدیک به ۱۳۰ صنف هنری است می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ۵ ساله با بازپرداخت چهاردرصد کارمزد دریافت کنند.

مومنی اظهار کرد: این تسهیلات بانکی در قالب ایجاد مشاغل خانگی علاوه بر مشاغل آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا به هنرمندان قروه‌ای نیز پرداخت می‌شود و طبق بخشنامه استانی افراد واجد شرایط تا پایان آذرماه سالجاری فرصت ثبت‌نام برای  بهره‌مندی از این تسهیلات بانکی را دارند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا