کرمانشاه

باند قاچاق سلاح جنگی به ایران منهدم شد/ کشف «کلاشینکف طلا» در مرزهای کرمانشاه

سردار کیاست سپهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مرزداران استان کرمانشاه در راستای دستور العمل‌‌های صادره از سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر مبارزه با ورود محموله سلاح و مهمات قاچاق به داخل کشور موفق به تعدادی سلاح جنگی (کلاشینکف، کلت کمری و سیمینوف) از قاچاقچیان شدند.

وی با بیان این که مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سلاح و مهمات و برهم زنندگان امنیت داخلی کشور از اولویت‌های کار مرزبانی است، افزود: مرزداران خستگی‌ناپذیر این استان با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت زعامت  مقام معظم رهبری از هیچ کوششی در برقراری امنیت مرزهای این کشور اسلامی و مبارزه با قاچاق سلاح ومهمات فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ضمن بیان این موضوع که ما همه سرباز ولایت هستیم و با توکل به خداوند متعال از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست می کنیم، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران کشور عزیزمان، در انجام وظایف مرزداری و مرزبانی از جانمان هم دریغ نمی‌ کنیم و تا مرزداران کشور به‌عنوان مدافعان وطن در مرزها حضور دارند جایی برای اقدامات قانون‌گریزانه وجود ندارد.

«مرزداران استان کرمانشاه در جلوگیری از ورود محموله سلاح و مهمات قاچاق به داخل کشور موفق به کشف و ضبط تعدادی سلاح جنگی، کلاشینکف طلایی، خشاب مربوطه و انهدام این باند قاچاق سلاح و مهمات شدند».

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا